July 19, 2014

My 5 Tips On Healthy Nails


Před několika měsíci jsem si začala lakovat nehty, jako kdokoliv jiný. Problém byl, že zatímco ostatním lakování neuškodilo, mně se nehty začaly loupat, slábnout, lámat.. prostě všechno najednou. Konečně už je vše na dobré cestě - a tady je pár tipů, které se mi dobře osvědčily.

A couple of months ago I started to varnish my nails like anybody else does. The problem was, whilst other's nails were totally fine, my nails started peeling, breaking, getting weak.. just everything all at once. But my nails are finally fine - and here are some tips that helped me a lot.




1. Nebát se pomocných léků
I když jsem jedla jak nejlépe jsem mohla, výsledky se nedostavily. Nakonec jsem si na doporučení koupila Biosil Plus (lék na zdravější nehty a vlasy) a ten mi pomohl snad nejvíce. Mám po něm i výrazně silnější nehty, protože dříve jsem je nemohla mít dlouhé aniž by se nepolámaly.


2. Podkladový lak
Jedna z věcí, které jsem předtím neznala. Je to průhledný lak, který chrání holý nehet před barevným. Dá se koupit v lékárně nebo v drogerii, ale musí to být Base coat lak.

Dobré je ho používat i samotný například při mechanické práci, protože zpevňuje a chrání nehet. Mně jako uklízečce v brigádě se to tedy vyplatilo.
(Malý Tip: Vždy lakujte i hranu nehtu, lak vydrží déle a nehet je lépe chráněn)


3. Vždycky používat odlakovač
Pokud jste trošku jako já a jste schopni si z nudy sloupat všechen lak z nehtů, PŘESTAŇTE, NEDĚLEJTE TO! :D Pokaždé totiž s sebou sloupnete slabou vrstvu nehtu. Já se to naučila tou horší cestou...


4. Hydratovat
Každý den před spaním si na ruce nanesu silnou vrstvu krému a promasíruju nehty. Jsou potom pružnější a nelámou se. Důležitý je také dostatek vody, obzvlášť teď v tom vedru.


5. Pilovat
Poslední minitip je používat pilníček na nehty a po každém stříhání zapilovat ostré hrany. Nezatrhávají se tak o oblečení.



1. Don't be afraid of  medicine for nails
Even though I ate as clean as I could, I didn't see the results of that on my nails. Then I bought this Biosil Plus (for better hair and nails) we have in the Czech Republic and that helped me the most. Search in the internet and find out about good medicine in your country.


2. Base coat
One of the things I didn't know about is base coat, which protects the nail from the colored nail polish. You can buy it in the drugstore, but it has to be a base coat nail polish.

It's good to use it on its own for example when you're doing some kind of mechanical work. This helps me a lot as I work sometimes as a cleaner.


3. Always use nail polish remover
If you're like me and you peel off your nail polish when you're bored, STOP! DO NOT DO THAT! Every time you do that, you take a layer of your own nail with that nail polish too. I learned this the hard way...


4. Moisturize
I put on a thick layer of a moisturizer every night and I massage it into my cuticles. The nails are more flexible and they don't break. Enough water is also very important, especially now in summer.


5. Use a nail file
The last mini tip is to file your nails and file all the sharp edges so you don't get them stuck in your clothes.



 Jaké jsou vaše tipy na zdravé nehty? 
What are some of your tips on healthy nails? 

(Thank you for your comments, they make me very happy)


Berry The Blue




7 comments:

  1. I really need to start putting a base coat on my nails because they've been such rubbish quality since I've been wearing varnish all the time! It's important to take good care of your nails =)

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete
  2. Všechny tyhle věci dodržuji a mám dlouhé,pevné nehty:) Bohužel mě teď popadla chuť na gelovky,protože mě přestalo bavit lakování,tak doufám, že mě tenhle šílený nápad přejde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee tak to doufám, že se na to vykašleš, protože moje kamarádka měla nehty v hrozném stavu potom :)

      Delete
  3. Ahoj, chci tě pozvat na svou první giveaway:) http://karoli-fantastic-world.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Thank you, I've been nominated several times and I'll do it as soon as I can! :)

    ReplyDelete
  5. I so needed this! i will definitely look into nail medicine ha!

    Jennos Health.

    ReplyDelete

Every comment makes me very happy! Thank you ♥