July 25, 2014

New in: Beauty & Jewelery


Tak jsem zase jednou dostala tu náladu. Náladu na to utrácet peníze za věci, které v podstatě nepotřebuji, ale jsou zároveň nezbytností. Snad vám poskytnou inspiraci k tomu, za co utratit své příští kapesné. 

Once again I got that mood. The mood for spending money on things I kind of don't need, but they're basically necessary. I hope this post will give you some inspiration for what to spend your pocket money on the next time.






Nejvýhodnější koupi jsem udělala v Rossmanu, kde momentálně mají akci u Maybelline 1 + 1 zdarma, kterou jsem prostě musela využít kvůli mé skoro prázdné oblíbené řasence a neexistujícím rtěnkám. Je to tak, tohle jsou první rtěnky, které jsem si sama vybrala a zaplatila. Zatím vypadají moc dobře, obzvlášť se mi líbí ta s názvem "Juicy bubblegum" (no kdo by si rtěnku s tímhle názvem nekoupil?). 
No a tužku na rty jsem taky nutně potřebovala...

I found the best deal at my drugstore where they have an offer for 1 + 1 free on some Maybelline products. I just had to make use of that because of my almost empty favorite mascara and my non-existing lipsticks. Yes, these are my first lipsticks I myself picked up and paid for. They look very nice, especially the one named "Juicy bubblegum (who wouldn't buy a lipstick named like that?).
And a lip liner was also very much needed...


Kromě obrovského šátku, ze kterého vyrobím se pokusím vyrobit kimono, jsem si oblečení žádné nekoupila (i když to původně byl můj záměr). Místo toho jsem si koupila spoustu náhrdelníků (a 2 náramky), kterých není nikdy dost. (Všechno je z H&M)

Aside from this huge scarf which I'm going to turn into try to turn into a kimono, I didn't buy any clothes (even though that was my original intention). Instead of that I bought a lot of necklaces (and 2 bracelets), which you can never have enough of. (All of it is from H&M)

Tenhle náhrdelník nosím obráceně. Líbí se mi tak víc :)
I wear this necklace the other way around.. I like it better this way :)

Doufám, že jste si tento 'pro celou společnost velmi důležitý' článek užili a budu moc ráda, pokud tu zanecháte důkaz toho, že žijete,
v podobě komentáře. V poslední fotce vám představuji svého nového fotografa (Sebastian, můj malý bráška).

I hope you enjoyed this 'for the society very important' post and I'll be super happy if you leave a proof of your existence by commenting below. In the very last photo let me introduce you to my new photographer (Sebastian, my little brother)



8 comments:

  1. Love the look of the red lipstick and ooooh, I want all of that jewellery! Great post!
    Elesaurus | elesaurusrawr.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well you can find all of the jewelery in H&M :) Forgot to put that into the post :)

      Delete
  2. Oooh I really like the circle necklace that's intertwined. Very cool. :] // itsCarmen.com ☼

    ReplyDelete
  3. I knoooooow, I'm sooo sorry it's been so long, I just have to translate it, so it takes a little bit longer :)

    ReplyDelete
  4. krásné kousky - hlavně pak bižuterie, to je moje závislost <3 :))

    ReplyDelete

Every comment makes me very happy! Thank you ♥