August 24, 2014

#Instamood



Mé oko na slunci | OOTD | Můj nový foťák, těšte se na kvalitní fotky a možná i nějaká youtube videa :)
My eye on the sun | OOTD | My new camera, be prepared for good quality photos and maybe some youtube videos :)

Moje nejmilejší a nejsladší kočička | Nohy a voda - co na to říct | Mám prostě ráda oblohu. Okay? Okay :D
My bestest (?) and sweetest kitty | Foots and water - what should I say | I just like the sky. Okay? Okay :D 



Připravila jsem si pro vás malou ochutnávku mého instagramu, protože poslední dobou na něj přidávám fotky docela často. Můj instagram můžete navštívit tady, jinak mě tam najdete pod jménem berrytheblue1 (nic kreativnějšího mě nenapadlo, berrytheblue bylo už obsazené :D).

Mějte se krásně a užívejte si prázdnin, dokud to jde :-)




Here's a little tasting of my instagram, because lately I've been posting pictures quite often. You can visit my instagram here, or find me - my username is berrytheblue1 (got nothing creative - berrytheblue was already taken :D).

Hope you're doing well and enjoy your holidays, whilst you still can :-)


Berry The Blue


1 comment:

  1. Ahoj, pokud se nebudeš zlobit nominovala jsem tě na tag na mém blogu a budu ráda když se zúčastníš. :)
    http://fashion-diy-by-annie.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Every comment makes me very happy! Thank you ♥